Monday, March 12, 2007

Tillskott i Familjen Sunter-Reyes


John o jag var och kollade in Crystal Palace-omradet i helgen, dar aven 3 av Johns kompisar (med flickvanner) bor. De har varldens basta djuraffar dar med odlor, ormar, spindlar och FISKAR! George kanner de som har affaren sa de ar godkande av London Zoo, ha ha!
John mordade ju Lola som sagt, sa nu forsokte han fjaska genom att kopa 2 nya guldfiskar. De ar sma men sa sota och Blinky verkar inte ens fatta att han delar akvarium med dem, sa an sa lange funkar det bra.
Andra anledningen att vi akte ut dit i Lordags var for att kolla om vi kunde tanka oss att kopa lagenhet dar ute... Faktum ar att det var skitmysigt, fullt med unga par och kafeer, som en liten by 15 minuter fran Victoria station med tag. Inte illa alls...!
Forhoppningsvis far John reda pa jobbet/lonen pa Sky One denna veckan eller nasta och sen kan vi dra ivag till banken och se hur mcyket vi kan lana!
Tjoohoo - det verkar som om mamma kommer fa barnbarn trots allt!

Det ar helt sjukt sa kara vi ar, John o jag.
Om vi inte ses en kvall sa mar jag nastan illa sa mycket jag saknar honom, tank att det ar SA HAR riktig karlek kanns..!!!
Jag hanger sa klart fortfarande med mina kompisar men det ar inte ovanligt att han kommer och moter mig efter en helkvall med tjejerna, han ar lika mycket del i deras liv som jag ar. Det ar sa viktigt att de ocksa tycker om honom och han trivs med dem med, det ar sa sjukt nar man delar pa sigsjalv - kompis-jag och pojkvans-jag...
HURRA - jag har antligen hittat balansen som verkar omojlig med andra forhallanden!!!
Nu later det som om jag sitter har och skryter,, men mina gamla forhallanden var sa vardelosa att jag FAR LOV att skryta nar det ar sa har bra. he he he...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home