Thursday, March 08, 2007

URK...


Jag bantar just nu da, eftersom jag ser ut som en liten knubbsal och sommaren stundar runt hornet...!
MEN, eftersom jag inte har nan kontroll over sockrets makt at jag 4 (!) kakor igar efter jag kakat min middag - varfor liksom???

Sa nu ar det har min theme song:
http://www.youtube.com/watch?v=riC_7-rsjAM

Varfor, oooh varfor ar kakor sa goda???

--------------------------------

Naja pa tal om annat sa har min lilla fisk Lola dott...Muuu...
Det ar Johns fel for han inte tvattat akvariet pa over en manad, skitstovel!
jag kom hem i forrgar och sa bara lag hon dar i akvariet... Stackarn.

John plockade ut henne illa kvickt sa Blinky inte traumatiserades over att hitta sin kompis dod pa botten av akvariet! Sen begravde vi henne i tradgarden, men eftersom den feta grann-katten snokade runt kastade jag lite sma-sten pa honom sa han haller sig borta nu , den dar....
Enligt Claire gillar inte katter citron sa jag drankte aven hennes gravplats med citronsaft sa kattkraket far allt ta och ata hemma!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home