Thursday, January 11, 2007

Nu javlar!

Jag har bestamt mig. Jag ska skriva oftare, det har ar ju lojligt...
Sa nu har jag en paminnelse i min almenacka pa jobbet. Jag maste skriva varje Torsdag, aven om jag inte har nat vettigt att saga. Sa det sa!

Problemet ar att det finns alldeles for mycket att beratta just nu nar det varit jul osv... Sa var ska man borja?

Vi haller julen kort va? Hur kul ar det att hora att jag at som en gris, sov till 11 och spenderade alldeles fro mycket pengar, annu en gang.
Firade julen i Malmo och det var myyyysigt som bara den. Pappa fuskade och kopte julmiddagen i Hemkops delikatessdisk, de hade tom Janssons frestelse, mums!
Marias morfar gick bort precis innan jul sa det dampade stamningen en aning, men Maria ar bara for underbar, hon sag det fran den glada (sa glad man kan vara i en san stund) och var glad att hennes morfar dog med tanken pa att de snart skulle komma och fira jul hos honom och fylla huset med julstok, julmat och klader & skor (i Marias fall!) ...
Blev antligen berattigad en audiens till Malins lagenhet och HERREJAVLAR vilken fin lagenhet! Nog for att Malin haller pa med inredning, men anda... Jag holl pa att do av avudsjuka pa flacken! Tur for Malin att hon ar en hyvens tjej annars hade jag tuttat pa stallet med bensin! HA!

Tillbaka i London nu och inte sa saker pa hur jag kanner mig. Vi ar dar igen. jag kan tanka mig att flytta tillbaka till Malmo for att ha en fin lagenhet med tragold etc. men inte om jag det betyder att jag maste ge upp John. Det ar inte en mojlighet alls alltsa, han ar min karesta, jag har aldrig varit sa glad och lycklig som nar jag ar med honom. Bara tanken pa honom far mig att le som en fane!
John hade intervju pa Sky One igar och det verkar som om de antligen kommer att ge honom fast anstallning, inte en dag for tidigt, sa att vi kan borja planera vart liv tillsammans i London pa riktigt... Snacka om Growing Pains... It sucks to be 30, nastan i alla fall, i Juni :-p

Claire fyller 30 den 18 Jan sa hon ar forst till slakthuset, ha ha ha. Vi ska pa burlesque kvall ute i Ostra London sa det galler att kla upp sig till tanderna annars far man inte komma in...! Jag ska ha langa silkes handskar och en liten svart trasa.. V nice!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home