Sunday, November 26, 2006

Blaaaeee..

jag mar skitkasst. Riktigt jakla skitkasst. Och jag far lov att svara sa mycket jag vill, for jag mar ohyggligt jakla daligt.
Jag har influensa, I've got it real bad...

Gjorde ett fantastiskt jobb med var office fest for de som vill se i Onsdags http://uk.360.yahoo.com/profile-HxI9ibsiaaSZsH8NXb6S jag ar knappt med pa nagra bilder (bara pa 2 for att vara exakt) men sa ar det nar man organiserar - All work and no play, eller hur Sof?
Men efter festen var det som om musten sogs ur mig.. Jag var sa trott i Torsdags och trodde att jag var bakfull, aven om jag bara hade 2 glas champagne, men nar jag i fredags knappt kunde svalja utan att det kandes som om jag hade rakblad i halsen slangde jag in handuken och akte hem vid lunch.

Jag har varit hemma hela helgen och sovit/druckit nypon soppa (tack Alve!)/kollat pa Sex & The City, har hunnit med alla 6 sassongerna, sa illa ar det. Ar sa glad att jag tog med datan hem!

Ska faktiskt till doktorn imorgon for jag mar annu mer illa idag an vad jag gjorde i fredags. Nu kanns det inte bara som om jag kommer hosta ihjal mig men aven som om jag kommer att gora toalett koncert a la Daddy-O, bara det att pappa brukar ha fatt sig ett par glas vin for mycket nar han gor det (eller daliga rakor som det ar forstass) medans jag bara atit rostat brod och nypon soppa... Oj, jag kan knappt skriva det har ordentligt for jag springer till toan och skaller ut den, ord och inga visor.

En liten tanke till Alve, Hanna o Maria som ar singla i stan (for stunden i alla fall) - I love you ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home