Tuesday, February 27, 2007

Min fodelsedag....

Jag har tankt ratt mycket pa min fodelsedag... Ska jag gora nat speciellt, eller ska jag aka till Barcelona eller nat? Jag funderade forst pa att aka till Malmo, men jag har ju fler vanner i London an i Malmo nu, sa vad ar meningen med att aka till Malmo da?

Sen funderarde jag pa att aka till Malaga for att ha en liten familje-fest, men det blir for konstigt med mamma och pappa kanner jag... Och Alve ska ju aka till Malaga i Juli sa det blir for dyrt for honom. Jag funderade pa att rakna med mina foraldrar forst, men med tanke pa att de varit och halsat pa mig 1 ggn vardera (jag har bott i London i 5 ar, tack for den, pappa har varit har 2 ggr, men med tanke pa hur ofta jag aker till Malmo vet jag inte om det raknas) tror jag att jag haller mig till att inkludera kompisar 'bara'. Gamlingarna tycker ju att det ar sa dyrt i London och de kan ju inte bo hos mig om de alla kommer och halsar pa...

Jag far fundera lite till, och kolla om folk ar i stan overhuvudtaget, annars kanske jag ska gora som Claire och ga pa Spa eller gomma mig nanstans i min alders host, snyft...


Nu later det ju som om jag ar varldens mesigaste och gnalligaste, men jag fyller ju trots allt 30 - och hur gar den dar laten..?
It's my party and I cry if I want to!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home