Friday, February 16, 2007

Jag ar fast!

Jatte, jattefast...

John och jag pratade om att spara som galningar for att kunna kopa en lagenhet har i London. Sa att vi kan ha sakerheten for att kunna gifta oss och skaffa sma barn..!! Serru morsan, jag sa ju att du skulle bli mormor en dag (och det ar inget fel pa mig :-) jag har fertilitets-testat mig, nya grejjen har i London).

Jag ar fast.

Nu ska jag traffa Asti (min vuxnaste kompis som ager ett HUS!) for att fraga hur man egentligen bar sig at for att kopa i den har hutlost dyra staden...

Ingen mer shopping eller semester for min del, sa passa pa att traffa mig nar jag kommer till Malmo den 3 - 8 April, for sen lar ni inte se mig pa ett braaaa tag!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

BRA! spara pá bara...

7:21 AM  

Post a Comment

<< Home