Sunday, January 28, 2007

Urtrott

Jag haller pa och organiserar en konferens for min avdelning.
Det ar imorgon, och jag har haft sen runt den 8 Jan pa mig.
Helt ok om vi bara hade varit var avdelning, 40 pers alltsa.
Men nu ar vi runt 80 pers med runt 20 talare!!

Jag far panik, eller jag ar forbi det stadiet, nu ar jag dar man ar nar man inte kommer ihag att andas.
Jag ar bara sa trott pa att fa sa lite tid med de har grejjerna.
Om jag atminstande fatt en hel manad pa mig hade det varit helt ok, men 3 veckor liksom???!!
Plus att jag organiserar maten till alla, var teambuilding aktivitet med rekvisita & priser till vinnarna och tarta at 3 medarbetare som har mage att fylla ar pa Mandag.

Det kommer att bli en total katastrof, jag bara kanner det pa mig, sitter fortfarande och vantar pa 6 presentationer...
URK! Kan knappt vanta till Mandag kvall...

Jag jobbade igar och jobbar idag med, sa trist.

Dessutom sitter jag har med massa trakigt jobb och pappa ringer och beklagar sig over att hans vanner inte tycker om hans nya partner.
Ha ha ja ja, vad ska JAG gora at saken?
Ta dem at sidan och be dem skarpa sig?
Det far han nog ta och gora sjalv...
Och vill/kan de inte skarpa sig, sa far han val se dem sjalv..?
John o George gillar inte syrrans pojkvan sa de haller sig laaangt borta fran honom, men det betyder inte att de inte alskar sin syster eller att de inte gillar HENNES sallskap.

Var pa bio med John igar och sag Apocalypto, som Mel Gibson fatt for sig att regisera.
Tyckte inte alls om den.
Det var bara massa menigslost vald och ingen riktig insikt i Maya rikets religion, kultur osv...
Mel Gibson borde halla sig till att snacka skit om minoriteter istallet, det gor han ju sa bra sa.

Vadda, marks det att jag ar pa daligt humor???
GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home