Thursday, January 18, 2007

Ok da, sa jag har lovat att gora det har en gang i veckan, sa nu far jag skylla mig sjalv…

Claire fyller 30 idag. 30 BAST – fatta sa gammal hon ar , he hehe….! Aldre an mig i alla fall. Hon ska ut med sin pojkvan idag och imorgon ska hon pa massa Spa grejjer sa vi ska inte traffas forran pa Lordag. Vi ska ut I vastra London, vilket ska bli intressant for de tar ju dit vi vill flytta! Vi ska till Blag Club som tydligen ska vara varsta kandis-stallet, VAD SKA JAG HA PA MIG???
Jag har kopt lite smink-klassiker till henne nu nar hon ar en DAM.
Touche Eclet och Elisabeth Arden’s 8 hour cream, very nice daaaarling.

Egentligen vill jag bara ga hem och gomma mig under tacket men jag maste ga ut ikvall… chefen for Europas saljavdelning slutar nasta Fredag och jag har arrangerat hans leaving-do sa jag maste visa mitt engagemang till mitt egna event… BLAAEE!

John har fatt reda pa en grejj pa jobbet.. Han har ju ansokt om jobbet som designer pa Sky One och det verkade som om att jobbet var sa gott som hans. MEN hans chef sa at honom igar att han nog inte skulle fa det trots allt. John borjade typ nastan grata men innan han hann skamma ut sig totalt sa hans chef till honom att de vill gora honom till Senior Designer istallet! Men att det maste ga genom de ratta kanalerna etc.. Sa det kommer att ta ett tag. MEN SKIT I DET – Senior Designer liksom, hipp hipp hurra! Han ar sa duktig min kille, varldens basta… Jag ar sa stolt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home