Thursday, February 08, 2007

I'm walking on Sunshine!


Sa kandes det i alla fall pa Mandag kvall (den 29/1).
Alla var sa snalla och beromde mig for mitt fina jobb med konferensen. Jag satte ihop den HELT SJALV. Jag fattar det knappt nu sa har i efterhand... Men det gick i alla fall vagen.
Min chef var sa nojd att han skickade blommor till mig! Sa trevligt, sa.


Jag har massor att gora pa jobbet, men jag hade mitt utvecklings samtal med min chef forra fredagen och det gick skiiiitbra. Han hade bara massa berom och han hade aven bett en av killarna som jag haft projekt ihop med att utvardera mig och det var ocksa bara berom.
Jag vaxte hela 2 cm av ren stolthet!
Vi har diskuterat att jag ska ha en salj/marknadsforings roll i teamet med mer ansvar osv osv, det betyder aven mer pengar (!) men det ar saklart pa lang sikt och jag maste satta mig ner och skriva upp en plan over det nya jobbet, vad jag vill gora i stort sett. Och tills dess ska jag ga pa alla kurser jag bara kan, ska pa presentation skill course nasta torsdag - he he...!


Ar stressad over den kommande flytten dock.
Vi maste flytta sista mars och vi har inte hittat nat - eller, det ar inte ens lont att leta just nu.
Lagenheter har annonseras ut HOGST 1 manad innan man kan flytta in..!
Det lutar mot vastra London, men vet inte an.

Ikvall ska jag pa en valgorenhets gala for media i Chelsea.
Sa himla posh! Jag har en rod, vintage liten blasa och sa kom jag antligen ihag att ta med mih KAMERAN!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Good post.

4:28 AM  

Post a Comment

<< Home