Friday, February 09, 2007

I'm Brian Ferrry, biiitch!

Ok, de enda som fattar det dar ar de som gillar Dave Chapelle och det ar typ bara jag o Alve - och sa Maria ibland... he he he.

Valgorenhets galan var fantastisk!
Go-go dansare, burlesk-artister, eldslukare, freakshow, champagne och BRYAN FERRY!!! Hur de fick tag pa honom har jag ingen aning om, men guuud sa bra han fortfarande ar. Snygg ar han ocksa, aven om han borde sluta farga haret... Kom igen killen - alla vet att man blir graharig efter 65! San ar lagen for herrar.

Jag hade min roda vintage klanning och gick ton i ton med inredningen (guld, svart, rott), tjooohooo!
Tog taxi hem vid 12, som den duktiga askunge jag ar och har inte haft en alldeles for jobbig dag idag, emn ska anda smita hem tidigt, for min chef aker pa semester om exakt 1 timme, YEA!

Ikvall ska jag tvinga John att ata pa PingPong (de har varldens basta dim sum), och sen bar det av hem for att somna framfor tv'n.. vilket glamorost liv man lever....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home