Friday, March 02, 2007

SPA


Maria (pa Sky One) och jag ska ga pa Spa dag nasta Fredag sa jag har tagit ledigt heeela dan sa att vi kan utnyttja deras pool, osv...!
Skitmysigt.
Vi ska gora ansiktsbehandling, pedikyr, simma, basta och gora pilates. Jag ska ta med massa tidnignar och vi ska aven kaka lunch dar.
Efterat kommer vi att ma sa bra att vi bara maste ga pa TopShop och kopa ihjal oss. Middag pa PingPong (varldens basta och mest stylish dumplings-stalle) och drinkar pa Thirst i SOHO.
Det ar ett hart liv man lever, he he he...

Solen skiner och jag det kanns som var i luften idag, konstigt att man mar sa himla mycket battre av lite SOL! Och det faktum att min chef ar i USA tills Torsdag nasta vecka och jag kan skolka lite da och da, ska dra kl 3 idag tex.

Stackars John jobbade till 2 inatt, sa han behover lite TLC. ska hem och stada och fundera ut vad man kan laga for mat och hyra nan monster-film som han gillar.
Fast forst ska jag ta mig en svangom New Look innan jag aker hem for att kolla in deras Giles Deacon kollektion, because I'm worth it....!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home