Tuesday, January 10, 2006

Arggghh..!



Har forsokt detoxa/vara duktig nu sen i Torsdags (fuskade i sondags och klamde i mig 50 gram mork choklad, men mork choklad ar ju halvbra, sa…) och borjar fa problem med magen!
Eller, magen later hela tiden och jag ar torstig jamt..!! Antagligen for att jag ater for mycket torkad frukt (dadlar och fikon, mitt nya GODIS) som sen svaller I magen, he he he… Men jag har inte atit chips eller nat annat fett sa man ar pa vag till en nyttigare livstil (hummus raknas inte, det ar ju bara bonor o olja). Eldprovet kommer komma nar jag gar ut med Katie & Kerry (fran Victoria kontoret) pa Torsdag for att ga igenom allt skvaller jag missat. De ar ena riktiga fyllekajor och jag far ju inte lov att dricka alcohol denna manaden (detox regler: no boze, no sweets, no fat, no FUN!)….Plus att det ar Claire’s fodelsedag pa Lordag som jag inte kan slingra mig ur. Vi ska fira i Soho pa gay klubb som det anstar en 29-aring som vet hur man ska festa ihjal sig pa sitt sista 20:nde ar (HJALP). Bast att ta med kameran for framtida utpressningar. Pa tal om 29, sa fyller ju Hanna 29 I Februari, hoppas hon tar vara pa det sista aret I det tjugonde - I know I will!!!

John ska hjalpa George flytta in i sin lilla ‘student’ lagenhet pa Zoo pa Sondag.
Han ar inte klok... Eller, jag forstar honom pa satt och vis.
Han ar pa gangavstand fran sitt arbete och far betala en lojligt lag hyra & rakningar (£100 manaden!) sa han kan spara massor med pengar for att betala av studielan och ha mojligheten att resa vart han vill.
Men o andra sidan sa kommer han bo i ett minimalt rum och dela badrum (urk), kok och storarum med 12 andra Zoo-jobbare.
Det later som doden I mina oron, men han vet val vad han ger sig in pa… Hoppas jag. Vill inte ha honom liggandes pa var soffa igen!
Jane ar inte jatteglad over hans beslut, men det verkar som om han anda inte riktigt har henne inraknad i sina framtidsplaner, sa hon ska nog se sig om efter en ny karl tycker jag. George ar ju fan vardelos, han vet inte hur man slapper in folk och delar med sig av sitt liv. Tur att man fick tag pa den basta Suntern, som inte ens blir arg nar jag tar over TVn for att kolla pa mina nya Sex & The City Boxset (sasong 3 & 4, mina favvisar).

Hem nu och prata med Maria, tydligen ar det Maddox (mina favorit jeans) rea i Malmo och de har ju dem inte langre har i London eftersom de ska gora plats for nya modeller… De ar inte lika stupror som Norma, men lagom tajta over knaet liksom. Och sa ar det de enda jeansen som nagonsin passat mig (paron) och Maria (selleri) bra sa jag har en viss forkarlek for dem. Mirakel-jeans liksom!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home