Friday, January 06, 2006

1 Day Detox

1 glass of hot water with a slice of lemon

1 glass of hot water with a slice of lemon
1 mug of ginger tea with 1 teaspoon of honey

1 glass of hot water with a slice of lemon

1 large glass of tomato soup with celery stick

1 glass of hot water with a slice of lemon

1 glass of kiwi and pineapple juice
1 mug of ginger tea

1 glass of orange juice
4 almonds

1 mug of camomile tea with 1 teaspoon of honey

--------------------------------------------------------------------------------------

Det har var allt jag at igar…!
Maria o jag pa jobbet har detoxat.

Ut med all smuts infor det nya aret for gott.
Nu ar det nya tag som galler, jag ska ata massa gronsaker och sky godis och fett som pesten sa att jag slipper fa diabetes lagom till min 30-ars dag…
HIttills har det inte varit nagra problem (jag ater vanligt igen alltsa) men lider av huvudvark och jag undrar om det ar sockkersuget som gor sig pamint?

Vi kor en kur fran en TV tjej som kallar sig sjalv ‘Dr’ fast hon valdigt uppenbarligen INTE ar nan doktor – men hon verkar veta vad hon snackar om for jag har inte ont i magen idag. Jag brukar fa magknip varje gang jag ater nat... buuhuuu!

Det som blir svarast ar att lata bli brod, choklad och vin… Sarskilt nar man gar ut med folk. Vad fan ska man ata?
Ikvall ska jag ut med John pa date (drinks, dinner & movie om vi orkar). Men jag ska inte dricka alcohol (fast om man maste ar det lattast for kroppen att rensa: gin & diet tonic eller vodka & diet coke, sa nu vet ni det!).
Sushi ar ett bra val om man haller sig borta fran miso soppan och soyan (for mycket salt) men hur kul ar det da?? Ha ha, jag far svalta eller leva pa selleri (som tydligen har minus kalorier, hur funkar det?) och fron…MUMS!

Pa en helt annan not sa ska Gail hem till oss ikvall.
Hennes tvattmaskin har pajjat sa hon ska lassa in sin smutstvatt i varan maskin ikvall. Hon akte till Egypten for ett par veckor sen och ska ha med sig sin slide show, ha ha!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home