Wednesday, December 28, 2005

Merry Christmas!

Nu ar julen over och jag har lyckats klamma i mig en lada Aladdin och en burk Quality Streets, duktig flicka. Magen tackar inte, den revolterar!
Sa nu ar det bast att jag kor en riktigt serios diet, kommer likna Dunder Klumpen annars!!!

Jag fick massor med fina klappar och det var sa kul att ha pappa och Alve pa besok. Jag tror pappa var ratt trott efter allt slit pa jobbet... Han slog varldsrekord i sovning, Zzzzz... Han sov mest hela tiden. Jag blev lite ledsen, for det kanns som om han jobbar ihjal sig... Ar det vart det liksom? Han behover mer semester. Jag onskar att de hade stannat ett par dagar till. Han sag mycket battre ut (las utvilad!) nar de akte den 26:e pa kvallen an nar de kom hit den 22:a.
Trots allt sovande och atande hann vi klamma in bio (KING KONG, sa bra - ga och se den!), zoo-besok och sushi pa julafton! Pappa o Alve bodde hos Gail o Claire eftersom tjejerna var bortresta, sa vi hade massor med plats i huset.

Jag var ledig igar med, sa John o jag stadade undan allt godispapper, rensade i garderoben och dammsog upp allt strumpfluff som mystiskt nog dyker upp nar folk ar och halsar pa...
Idag ska jag jobba till 4 och har val mest suttit och kollat mina mail, man far inte slita ut sig nar man kommer tillbaka fran jul ledigheten.

Vet inte vad vi ska gora pa Nyar, men bryr mig inte. Vill helst bara ga hem till nagon och spela poker (vi ungar spelade skjortan av pappa pa juldagen, he he!) och ta det lungt... George ska ut med Jane och hennes systrar (surprise, surprise) nanstans i Chelsea, men vi har ingen lust att hanga pa. De ar snalla tjejer, men ack sa trakiga. De bara pratar om sina foraldrar hela tiden, snark! Och deras pojkvanner ar inget att hanga i julgranen heller... Nar vi firade Nyar med dem forra aret stotte en av dem pa mig, smidigt killen! Pinsamt...
Forhoppningsvis ar Kev & Cassie lediga sa vi kan aka hem till dem istallet, jag ska lagga frma forslaget bums!




0 Comments:

Post a Comment

<< Home