Friday, December 16, 2005


Vi ska aka skridsko idag!
John har bokat biljetter till oss och 2 andra par (snark!) de ar snalla men tjejerna ar fran Essex och sa himla pantade! Det enda de bryr sig o mar pengar och juveler… och det enda de fostar ar pengar och juveler och skaffa baaaarn. Gud giv mig styrka.
Ska bli kul trots allt for vi ska till is rinken I Tower of London som vi har sa manga minnen fran. John o jag brakade dar for forsta gangen. Suck… The memories….
Vi har inte varit dar sen dess, ha ha ha!!!

Jag foljde med Maria pa Sky one pa en reklam inspelning idag och gud vad snygga alla modeller var! Smala som spagettin och hur fina som helst. Ja man kande sig ratt enkel, men vi fick gratis lunch i alla fall eftersom de knappt at nat, he he… Nu kanner jag att jag kanske inte borde kakat sa mycket lax for magen ar helt konstig och later som en hel stormvarning.. Jag blev tvungen att bajsa pa jobbet – jag hatar att bajsa pa jobbet! Man kan inte ta sin tid och lasa tidningar, ja ja, you get the picture!
Det maste vara nat konstigt med min mage for jag har jamt problem med den. Jag funderar allvarligt pa att juice-fasta sa att jag rensar tarmarna fran allt otyg jag klammar I mig!

Imorgon ska vi ha julfest hemma hos Gail & Claire.
Ska ta med pepparkakor och glogg for att representera Sverige! De ska bjuda pa engelska sa kallade lackerheter, sa det ar bast att ta med nat annat gott ocksa sa man slipper svalta.

Imorgon ska jag folja med John till en FooFighters koncert I Earls Court (pallar inte) och som tur ar ska Lisa (Gails bastis) och en annan tjej folja med, sa jag har nan att snacka med!

Slanger aven upp ett litet foto pa mig och MC & AB fran julfesten forra Fredagen. De ar ena farliga rackare till tvillingar!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home