Wednesday, December 07, 2005


Jag ska skriva har istallet!
Jag vet, jag vet, jag bara haller pa och byter site hela tiden men om jag skriver har sa kan jag ladda upp bilder utan att behova betala (det var jag tvungen att gora pa Diaryland). Plus att folk kan kommentera vad jag skriver ocksa. Alla vinner, hurra!


Sluta gnalla nu och las istallet.

Sarskilt nar julen stundar runt husknuten, eller vad det nu heter...
Maste kopa julgran med John denna helgen for sen hinner vi inte innan Alve o pappa kommer hit! Ska se till att pynta loss ocksa for just nu ar det himla trist hemma, inte en enda ljusstake har jag lyckats vaska fram...

Vi har massor med lattjo-lajbans planerat med jobbet och jag har nastan inga kvallar for mig sjalv (poor me!) sa har egentligen ingen aning om NAR jag ska hinna kopa nagra julklappar!!!
Det loser sig sakert. Just nu ska jag koncentrera mig pa att ha skoj med mina nyfunna bastisar pa jobbet. De flesta har val sakert hort om min 'andra' Maria pa Sky. Hon ar varldens gulligaste norrlanning och jobbar som designer pa Sky One (vardelos kanal!) och vi har blivit mycket nara vanner, sarskilt som vi bada haft massa strul pa jobbet (jag med personal avdelningen och hon med sitt ex som jobbar har). Men nu har vi bestamt oss att vi ska leva loppan for vi pratar svenska och kan snacka om allt och alla utan att nan fattar, ha ha!

Imorgon ska jag pa min forsta jul-lunch for den har sassongen med vara trevliga leverantorer pa Rocket (de bygger vara Studios). Ska till Glasshouse i Kew Bridge med mitt alskade Set Team (slanger in en bild pa dem fran mitt 'Leaving Do' pa Absolut Vodkas IceBar) ...
Var hemska klient ska med, men vi har planerat att supa honom full sa att han maste hem och krakas, he he he....
PUSS


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sheet va du e snygg ;)

3:35 AM  

Post a Comment

<< Home