Friday, December 09, 2005

Igar var vi ute med Rocket (som bygger vara sets och studios) och jaklar vad daligt jag mar nu….
De tog oss till The Glasshouse ute i Kew Bridge som ar ett jattesnorkigt stallle med bra vin, men maten var helt vardelos. Min stek var senig och full med fett (urk) och crème bruleen var inte sot alls, smakade bara kokt gradde! Tur att jag inte betalade for det! Hmmppfff!
Vinet var jattegott dock (for £45 flaskan, tacka fan for det!) men det ar inte sa bra att dricka massa rodvin nar man knappt atit mat… Sarskilt som vi bara hade gin&tonics efter sjalva middagen. Aj, min lever… Tog massa foton igar sa ska ta med kameran pa Mandag for att visa upp mitt job-gang!

Ikvall ar det Skys stora julfest. De har satt upp circus talt och allt, men jag vet inte om jag klarar av det!!! Ska ga ner och kolla pa dekorationerna och saga hej till mina gamla Victoria kompisar men sen far jag slapa mig hem, for jag har sa himla ont I magen…! Det ar rena rama revolutionen I mina stackars tarmar. Kids - say no to booze!

Jag vill bara aka hem och kura ihop mig i soffan med en kopp peppermint te.. Brrr…

George (min kara svager) har varit jattesnall och hjalper mig hitta julklappar till John online. John kopte en cykel nar han skadade knat och har sen dess varit helt fralst! Han vill ha massa grejjer men jag vet ju inte vad som ar bra att ha, han vill ha skor, nya pedaler vindjacka, blablablabla. Allt utom en hjalm, jakla unge!

Varsta dimman i London idag, jag kunde knappt se min egen nasa nar jag traskade in fran taget….!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home