Saturday, June 30, 2007

Vilka veckor...


Jag ar helt slut... Vi hade premiaren pa var Yahoo! box i O2 stadion i Sondags.
Bon Jovi var forsta koncerten och det var faktiskt helt ok..! Inte alls illa maste jag saga, de gamla rockarna har fortfarande stinget och de korde pa i 2 timmar, skitbra!
Alla var himla imponerade och det kandes (nastan) som om det var vart alla somnlosa natter.
Vi far se hur det gar, sma detaljer maste tas om hand och jag maste projektleda hela alltet, phu! det ar ett mycket storre projekt an vad jag trodde det skulle vara :-(
Vet inte om det ar det har jag vill dock... Nar man ar PA sa har man ett jobb och nar dagen ar slut behover man inte tanka pa det.. Men nar man jobbar med Marknadsforing sa maste man (jag gor i alla fall) tanka ut nya losningar hela tiden... Det ar MER an ett fulltids jobb vilket jag inte ar riktigt saker pa om det passar mig.. hmmm...

Pa tal om jobb sa ar John himla less pa att vara den enda som jobbar rumpan av sig pa Sky (I hear ya sister!) och kanner val likdant som jag, 'hur kul ar det att jobba HARDAST av alla jamt??'... Som tur ar jobbar tjejen som ar chef for Marknadsforing oxo hart som bara den, sa jag kanner mig fullt inte sa utnyttjad som John kanner sig, stackarn....

Vi har bokat semester nu och jag ser verkligen fram emot det - jag ar som sagt helt slut! Vi ska aka till Tarifa i Spanien i 2 veckor och bara slappa i solen och ata tapas dagarna i anda, hurra!! Jag ska inte tanka pa jobbet en enda gang!
Och sen nar vi kommer hem har vi brollop, vi ska till Katies brollop i Bath (oh, how very posh!) i borjan av september, sa kul det ska bli. Katie ar en redig tos och sa kommer jag vara brun och fin efter semestern :-)





0 Comments:

Post a Comment

<< Home