Monday, April 03, 2006

Grundlurad!


John vackte mig i Lordags med att saga: 'Ar det ditt ben?? INTE? Shit, det ar nat i sangen... Ror inte dig, jag ska kolla...?'
Vid det har laget hade jag redan hoppat ur sangen och skrek for glatta livet.
April, April, sa han da.
Hmpppfff..

Lite senare rinde Mary mig.
Aaah, min trogna vapendragare, henne kan man lita pa. Eller.???
Hon var alldeles panikslagen och sa att Ryanair gatt i konkurs och stallt in alla resor!
VA??!! och jag som ska flyga till Malmo pa Fredag!
Jag borjade nastan grata!
April, April, sa hon da.
Dubbel Hmppfff!

Sen var det min tur att luras. Tur att Alve alltid varit lite seg...!
Jag sa till lillebror att pappa stallt in sin fest, nu nar Alve har tagit ledigt och forsokt jobba in alla timmar han kommer att forlora.
Han blev sa arg! HAHAHHAHAHA! Skitkul!

Buuu, John ska ju inte med till Malmo, jag kommer att sakna honom sa mcyket.
Det ar bast att vi hanger hela veckan da!
Fast ikvall ska jag traffa Leah, sa det sa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home