Tuesday, March 21, 2006

Mi corazon


Karaste Mary kommer och halsar pa mig pa Torsdag.
Sa kul det ska bli att se henne, har inte sett henne sen i November, josses...!!!

Vi har MASSOR att prata om. Och det verkar som om vi har ett fullspackat schema med. Fredag ska vi pa en Kinesisk ustallning pa dagen och pa kvallen ar det tjejkvall hemma hos gail & Claire.
Lordag formiddag ska vi till Spitafields Market (east end, so cool pa dagen, men skabbigt pa kvallen) och pa kvallen blir det Camden for att fira George's 34 (!) ars dag! Sondag ska vi ha for oss sjalva, ska se om jag kan tvinga med henne pa en simtur i Queen Mother's Sports Centre...
Sjalvklart ska jag skamma bort henne med sushi och maltesers!

Ibo ska till Chile idag.
Ha ha! Han ar sa orolig for att lamna mamma ensam!
Fast det ar val inte sa konstigt att han far panik egentligen, man skulle kunna tro att de ar siamesiska tvillingar ibland.
Det ar ett rent under att Ibo inte foljer med morsan till jobbet!
Jag har lovat att ringa henne ofta sa hon inte kanner sig ensam, sot han ar.
I sin tur har han lovat att kopa Trensito till mig, ser du Alve? Det ar JAG som ar favoriten!!!

Mitt har har inte vaxt mer over natten forresten.. buuuhuuu!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home