Monday, March 13, 2006

Den Langa Resan.



John o jag har brakat hela helgen!!!
Inte om nat sarskilt, det ar mest stress over att vi faktiskt borjar bli till aren och man maste diskutera saker som: skaffa barn? Kopa hem? Resa?
Vi blev val inte ovanner, det var val mest att vi bada kanner oss frustrerade, men vi kom overens om att vi bada vill aka pa en storslagen semester och sen forsoka skrapa ihop till ett hem (slut pa det roliga!). Ungar far vanta ett tag till, men vi har i alla fall bestamt oss for att vi ska ha 2, sa det sa!

Vi ska skriva ner 5 stallen som vi alltid velat aka till men som vi inte kannt att vi haft rad med, inte for att vi kommer ha rad nu heller med Johns finanser, men vi ska FORSOKA som bara den!

Min lista ar so far:
Belize
Brasilien
Costa Rica


Jag behover 2 till, har nagon nagra forslag pa storslagen, utomordentligt, fantastisk semester?
Australien o Nya Zealand ar totalt uteslutet, eftersom John (som alla engelsman) hatar Ozzie’s o Kiwi’s. Jag har aven vetoat Afrika, ar inte ett dugg intresserad av den svarta kontinenten av nan anledning (forutom Egypten da saklart!).
Jag vill jattegarna aka till Egypten och se pyramiderna, men John vagar/vill inte med tanke pa alla bomber som sprangs dar jamt o standigt....


I Lordags ahde jag min forsta Stitch & Bitch party.
Man ringar nagra tjejer, slanger ihop lite mat, koper lite vin och sa stickar man och snackar skit om allt och alla tills man somnar. Folk gick inte forrans 1.30! Jag var helt slut, men gud sa kul det var och det verkar som om vi alla behovde det, sa gnalliga vi var!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home