Monday, March 20, 2006

SER INTE KLOK UT!


Nu ar det jag som ater fisk for kung och fosterland.

Jag klippte mig i fredags och det blev ALLDELES FOR KORT!
Jag ser ut som en riktig tont... Det skulle bli lite lady-like chic a la Nicole Ritchie, men jag ser mer ut som Ensamma Mamma an nat annat...!!

Det ar sa hemskt, jag grat hela Lordagen och jag kan inte ens se migsjalv i spegeln utan att fa krak-reflexer...
Sa gar det nar man gar till en ny frisor som man inte kanner..
Min gamla frisor kommer inte att bli imponerad. Jag ska ga till henne om en manad for att fixa rotterna och bekanna farg. Hemska tanke!

Jag har kollat alla hemsidor och tydligen ska man ata fisk, havregryn och alla mojliga vitaminer. Jag har aven kopt ett shampoo fullt med amino-syror som ska framja harvaxten (OBS, det ar inte for tunnt har, det ar for att haret ska vaxa snabbare). Jag far satta upp det och 'glomma bort' det i 4 manader, sa far det bli.

Stackars, stackars MIG!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home