Friday, March 31, 2006

Gud jag har ju inte skrivit pa jattelange!

Vi kor en snabb uppdatering va?

Maria har varit har och hon har hunnit aka tillbaka till Malmo. VI hade saklart skitkul och jag saknar henne sa mycket. Man inser inte hur nara man ar forran man ses och det kanns som om man aldrig varit fran varann... Vi pratade om allt mojligt, men mest pratade hon nog om JONAS! HA HA, Maria ar kar! Jattekar till och med. Jag ar sa glad for hennes skull och har redan paxat brudtarne-platsen, tji fick David!

Jag hade intervju pa Ernst & Young forra fredagen for tjansten som Account Co-ordinator pa deras marknadsforings avdelning.
Det gick bra (tror jag) och de nastan lovade mig en andra intervju sa jag haller tummarna och hoppas pa det basta. Det verkar vara ett jattebra stalle att jobba pa, alla kanner ju till dem och det skulle vara skont att slippa jobba inom MEDIA, ar sa himla less pa det.... Fullt med stroppiga manniskor som inte har nan talang alls. Dessutom ar E & Y med pa The Times ‘20 Best Companies to work for’ – lista, sa det kan inte vara varre an dar jag ar nu… Eller? Annars ar det ovanligt lungt pa jobbfronten. Sky har inget vettigt att erbjuda mig har jag insett, men jag vill inte sluta for nat samre... Det gamla vanliga. Feg som man ar!

Nasta fredag ska jag aka till Malmo for att traffa kompisarna, lillebror och pappa! Jag ska vara dar en hel vecka, hoppas John overlever... Vi ska ut imrogon sa ikvall ska vi kura ihop oss med glass och video.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home